We zijn u graag van dienst:033 - 47 68 459
ISO 9001
   
 
 
  • Veenendaal Catering & Partyverhuur
Online offerte: 0 product(en)

>>Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik mijn bestelling bij Veenendaal Horeca Totaal B.V.?

Het plaatsen van een bestelling kan via het winkelmandje of per e-mail. Voor vragen hierover kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?

Het wijzigen van de bestelling kan tot 2 werkdagen voor de dag van levering. Dit kunt u telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven.

Wat zijn de transportkosten?

De transportkosten in Amersfoort bedragen € 20.00. Onder een orderbedrag van € 200.00 ex btw bezorgen wij niet, boven een orderbedrag van € 200.00 ex btw brengen wij transportkosten in rekening. Transportkosten in Amersfoort is € 20.00 buiten Amersfoort is op aanvraag.

Als ik een artikel huur, hoeveel dagen mag ik het dan gebruiken?

Alle genoemde prijzen zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de artikelen één dag kunt gebruiken. Wel is het zo dat u in het algemeen de materialen een dag eerder kunt laten bezorgen/ophalen en een dag later kunt laten ophalen/retourneren(zon- en feestdagen niet meegerekend). Op die manier heeft u ruim de tijd om uw evenement of feest op te bouwen.

Help me! Ik kan iets niet vinden op de site!

Wilt u iets huren en kunt u het niet vinden op onze site? U kunt altijd een mailtje sturen met een beschrijving of foto van wat u wenst te huren. Wanneer wij het kunnen leveren zullen we een passende offerte voor u maken.

Zijn de prijzen op de website in- of exclusief BTW?

Alle prijzen staan exclusief BTW en transportkosten vermeld.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Via de e-mail ontvangt u vooraf een factuur toegestuurd. Deze kunt u gemakkelijk via IDEAL betalen. Het bedrag dient uiterlijk 1 dag voor bezorging/afhalen op ons bankrekening nummer te zijn bijgeschreven. Indien dit bedrag niet tijdig is ontvangen kunnen wij uw bestelling helaas niet uitvoeren.

Dien ik het linnen te wassen voor retour?

Nee, voor linnengoed gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten.

Dien ik het glaswerk en servies te wassen voor retour?

Ja, de prijzen op de website zijn op basis van schoon retour. Retourneert u het liever vuil? Dan berekenen wij de dubbele prijs.

Moet ik van te voren reserveren?

Wij raden u aan om de gewenste goederen te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Wij leggen de huurperiode dan definitief voor u vast.

Ik zou graag advies krijgen over mijn evenement. Kan dat?

Natuurlijk kan dat! Maak gerust een afspraak met een van onze medewerkers om een afspraak te maken op uw of onze locatie (033) 476 8459.